Hyi tuo vihree juttu näiden vuodatusblogien tuol ylhäällä on tosi ruma, saako sitä pois mitenkää ää kertokaa ku en jaksa ite mennä kattomaan. Ja mua oikeestaa nyt haluttas pistää taas koko blogi remonttiin kun haluisin vaihtaa ulkoasun ja säätää ja inhoon muuten vuodatusta ja voisin mennä livejournaliin vaikka. En tiiä, vuodatus on jotenkin hankala ja se pitäs varmaan kirjottaa isolla mut mun mielestä iso v näyttää inhottavalta niin teen nyt poikkeuksen ja kirjotan pienellä. V siis kattokaa nyt se on ihan kamalan näkönen!

Oon varmaan menossa sekaisin tai jotain ko oon taas tämmönen outo. Mut onhan tää ihan kivaa silleen etten kuitenkaan angstaa tai mitään vaan oon ennemminki ihan pihalla ja mulla on jotain omaa kivaa. Tai no ei oikeestaan. Ei sekaisinolo oo tarkemmin ajateltuna kivaa mut vaihtelu virkistää tai jotain.

Gaah yritän tässä vääntää jotain uskonnonläksyjä samalla, ei oikeesti, miten voi olla näin rassaava aine? Muutenki kristinusko on niin mustavalkonen ja ristiriitanen ja kaikkee. Jumala rakastaa kaikkia mutta jos oot homo, joudut Helvettiin. Jumala antaa kaikki synnit anteeksi, mutta jos murhaat, joudut Helvettiin. Öööh? Ja Raamatussaki on hirveesti kaikkia raakuuksia, joten eikö ois periaatteessa ok tappaa toisia raa'asti niin että niiltä valuu suolet ulos ym koska Raamatussaki tehdään niin ja Raamattuhan on Jumalan sanaa? Joo ei oo ihan mun juttu tämä uskonto. Taidan alkaa uskoa lentävään spagettihirviöön tai jotain. Ainakin se vaikuttaa paljon mielenkiintoisemmalta.

Mut siis hei lomalomaloma alko. Vihdoinki. Aattelin juhlistaa sitä kattomalla leffan taikka pari. Ainakin Wall-E pitää kattoa kun en oo vielä sitä nähny ja se vaikuttaa söpöltä. Sit ää voisin käydä ehkä vuokraamassaki jotain mut en tiedä mitä. Haluun jotain scifiä ehkä. Hienoja erikoistehosteita ja superkykyjä ja silleen. Vois ehkä kattoo jos X-Men 3 ois vuokrattavana tai jotain. Se kun on vielä näkemättä. Tykkään sen Magneton kyvystä, mulle kanssa, ois kiva heitellä autoja ja silleen : D Ja oikeestaan se Wolwerinen on kanssa kiva, siis se että on tavallaan kuolematon. Oikeestaan niiden muiden kyvyistä en paljoo välitä, se siirtyjä on kyllä kans kiva joka oli siinä X-Men 2:ssa mut se on vähän pelottavan näkönen. Seinien läpi ois muuten kiva juosta. Ja sit ois kans kiva hyppii korkeelle ja niin. Heroesissa oli muuten tossa kakkoskaudella SPOIL SPOIL sellanen tyyppi joka pysty vissiin luomaan illuusioita tai jotain, vähä se ois siisti, sen haluisin. Sit voisin elää unelmissa♥

Ainiin joo kävin siellä terkkarilla sit ja joo masennustestinhän se teki ja tulos oli että "viitteitä vakavaan masennukseen" että semmosta.

Joo mut en jaksa nyt siitä enää ko ei se mulle mikää yllätys ollu mut nyt joku muuki tietää siitä mut ei se terkkari kyllä mitään oikeen tehny, tarjos kyllä lääkäriä ja kuraattoria ja koulupsykologia ja pisti koulupsykologille vissiin tiedon mut ei se mitään aikaa varannu tai mitään. Ja just sanoin että en jaksa tästä enää mut puhuimpa silti, oon vähän vajukki kun aivoissa ei toimi jarrut tai mikään muukaan.

Voisin nyt vääntää uskonnonläksyt loppuun ja sit kattoo ton Death Note -jakson loppuun ja sit kytätä että tulisko äiti kohta että pääsis kauppaa.