Poistin kaikki vanhat bloggaukset ja päätin alottaa ihan alusta. En käytä asiallista kieltä koko aikaa ja dissaan kaikkea, kelpaako? Pääsen vähän käyttämään sellaista kieltä jota en normaalisti käytä : D

Aattelin tälleen ekaksi ettii tähän blogiin jonku kivan pohjan ja löysinkin ihan silleen kivan mutta äää kun en saanut sitä koodia. Katotaan jos löytys joku toinenki kiva.

Ai että nyt löyty herttanen mutta en tiiä haluunko sitä. Tosin mun käsitys herttasesta ei oo ihan samanlaine ku muilla : D Ja mun pitäs muutenkin tehä lukupäiväkirjaa eikä kirjottaa blogiin mutta kun nyt ei inspaa ja silleen. En haluis mitään angstimustaa pohjaa aina vaikka oonki aika angst mutta hyshys siitä ei puhuta niin voidaan esittää vähän ilosempaa.

Mua silleen vähän ihmetyttää kun olin sopinut luokkakaverin kanssa että jäädään tänään tekemään kuviksentöitä koulun jälkeen kun ollaan niin jäljessä, mutta sepäs sitten yhtäkkiä lintsasi vaikka on vielä enemmän jäljessä kuin minä. Jaksokin loppuu perjantaina ja torstaina ei oo tuntia että sillä on sitte sillee niinku kaks tuntia aikaa enää tehä kaks työtä 8)

Taidan sittenkin haluta sellasen angstimustan. Tai no en oikeestaan. Tuo kiva herttanen harmaa ois kiva, taidan laittaa sen kunhan saan tän merkinnän kirjotettua. Se on aika symppis.

Silmää kutittaa. En tykkää. Mulla on muuten vähän univelkaakin kun tulin yöjunalla Traconista kotiin ja siitä junasta kuulu AIVAN JÄRKYTTÄVÄ meteli vaikka luulis että makuuvaunussa olis hiljasempaa kun siellä nukutaan vaan ei, hiljasempaa taitaa olla normivaunussa. Mie pystyn nukkumaan missä vain paitsi yöjunan makuuvaunussa.

Näköjään mun aiheet heittelee vähän miten sattuu mutta olkoon. On se varmaan ihan jännääki. Tai ainaski jännempää kuin se että jauhaa jostain samasta asiasta koko ajan. Mulla on jauhamisblogikin. Sen nimi on Illuusioleikki.

En muuten osaa käyttää tätä vuodatusta enää.

Nomut joo, lukupäiväkirjan pariin.

~R