Mua häikkää kun mulla on tossa yhessä kirjotuksessa eri fontti mut antaa olla ko en jaksa vaihtaa. Tai no vois ehkä vaihtaa kun se häikkää mut oikeestaan ku ajattelee niin ei se häikkää niin paljo sittenkään kun en oikeestaan ees paljoa tuijottele tätä mun blogisivua itte nii että jos sua häirittee niin pistät sitte silmät kiinni vaikka sillä kohalla tai jotain. Tai sitte kehittelet jonkun hienon ninjaustekniikan mut se ei oo sitten mun päänvaiva enää.

Ja oon kuullu vähän sellasta juttua että jotku ihmiset ovat "pahoittaneet mielensä" asiasta, jonka oon kirjottanu niin ei saatana, en minä nyt tosissani ollu. Mua ärsytti ja olen valitettavasti masentunutkin niin pikkuasiatkin saattaa tuntua suurelta ja silleen ja nyt mua rassaa se että jos sanon että hiihtolomalla niin sitten teen sen hiihtolomalla enkä varsinkaan ala sen kanssa värkkään iltasin koulun jälkeen kun mulla on joko a) muita harrastuksia b) pitkä päivä neljään asti ja liikuntaa viimeisenä jolloin ei vain jaksa c) sanakokeita tai muita kouluasioita d) huono päivä, henkisiä ongelmia tai jotain muuta vastaavaa jolloin ei minkään koodien kanssa aleta värkkäämään kun sitten kun jokin ei onnistu niin aletaan itkemään ja heitetään koko koodi roskikseen. Niin ja kun kuitenkin vielä porukoiden luona asun niin ne aika pitkälle valittaa näistä mun koneellaoloista ja vaikka oonki paljo koneella niin en kuitenkaa oo 24/7. Onko sanassa hiihtoloma jotain hankalasti ymmärrettävää kenties? Ja btw mulla on tässä just ennen hiihtolomaakin vielä sanakoe ja varmaan ehtii vielä tulla joku matikan testiki tai joku muu juttu kun kouluni ei ole lusmukoulu vaan raatamismesta. Niin ja viikonloput menee yleensä siihen kun yritän kasata itteeni kokoon että pärjäisin taas seuraavan viikon

Ja sitten niille jotka vois tulla kohta kitiseen että yhyy miks et mee jollekki psykologille tai jotain tiedoksi että mulla on maanantaina terkkari ja ruksaan siihen lappupaskaan masennuksen niin ehkä se sitte selittää mulle jotain. Oikeestaan mua stressaa se terkkari ko jos se alkaa kyseleen multa jotain niin sitte ei oo kiva koska inhoon puhua mun asioista IRL ku alan heti itkeen. Ja sit ku se on vielä mies niin se on extrapelottava. Ja se oli tökänny kaveria sormeen jotenki väärin kun se oli ottanu sitä hemoglobinijuttua niin kaverilla sitten tuli verta siitä sormesta silleen että laastari meni täyteen ja tuli läpiki. Sit se sano että tätä menoa saan synttärilahjaksi purkillisen verta.

Joo tuo oli taktinen aiheenvaihto ja silleen mutta palataampa nyt takas aiheeseen eli mua ottaa päähän sitte se kanssa että musta puhutaan paskaa selän takana. En nyt sano että ois kiva että tultas päin naamaa sanomaan enkä sano ees että mieluummin niin mut emt jotenki en vaan sulata sitä paskanpuhumista joka ehkä johtuu siitä että ite pyrin olemaan puhumatta vaikka kuinka suututtas kun se ei ainakaan auta asiaa tai mitään. Mun periaate taitaa olla vähän sellanen että jos mulle ollaan vihasia niin sitten ollaan enkä yritä väkipakolla puhua ja mulle saa puhua sitte kun on ite rauhottunu ja ajatellu asioita. Tai siis saa puhua vaikkei oiskaa rauhottunu kun en mie mikään maailmanvaltias oo (vielä) niin en voi sitä kieltääkään mutta estää toki voin mut en yleensä sitä tee ja kuitenki jos ette älynneet pointtia niin se on teidän päänsärky kun mua ei huvita alkaa vääntämään rautalankaa.

Ai niin ja välillä tulee vähä sellanen olo että muut saa olla masentuneita ihan rauhassa mut sitte kun minä sanon jotain sellaista niin alkaa kauhee valivali. Eli siis muut saa olla masentuneita mut multa se on ehdottomasti kiellettyä? Muut on "oikeammin" masentuneita ja minä "väärin"? Siis öö en tajua. Siis en mie nyt sano että kaikki mulle tolleen sanois tai että sanois suoraanki ja jos silmät haritti niin toistampa vielä että välillä tulee vähä sellanen olo. Kyllähän mie nyt tiedän että muillakin on ongelmia mut pitäs kyllä muistaa että jos on sellaisessa tilassa kuin minä nyt, ei oikeen pysty käsitteleen muidenkin ongelmia. Tai siis ainaki yrittää hoksata sellanen jos ei muista mut toisaalta ihminen on sellanen että sen mielestä se itse on kaikkein tärkein.

Ja sitte tollanen ilkeily ja paskanpuhuminen ynnä muu vastaava ei ainakaan auta asiaa ja valittaminen ei ainakaan nopeuta sitä koodaamista. Itse asiassa nuo edellämainitut asiat vain aiheuttaa sen että mun tekee mieli koodata aina vain vähemmän. Ja nyt joku vetäsee taas palkokasviyhdyskunnan nenään ja kuvittelee että en aio muka koodata ollenkaan mutta oon jo monta kertaa sanonu että hiihtolomalla.

Ei ehkä tekis pahaa vaikka katoaisikin pariksi päiväksi netistä mut toisaalta oon niin koneriippuvainen tai ainakin nettikaveririippuvainen että en voi olla pois. Sry en jaksa korjata typoja, meen vaikka jyrsimään jäisiä puunoksia tai jotain.