Kirjotampas taas hetkeen. Koeviikko alkaa maanantaina yhyy.

MUTTA löysimpäs kivan pelin! Se on tämmöinen näin! Jättekiva. Paitsi että jumitan tossa yhdessä tasossa kun se on ihan kauhean hankala.

Saastutin mun aivoja tänään ja luin Johanna Tukiaisen blogia 8) Ja sillä on tietty joku sikahieno tutkahälytyssysteemi että aina kun sen nimen mainitsee jossain päin internetin ihmemaailmaa niin sen kone alkaa vilkkua ja piipittää ja sen pitää tulla katsomaan että kuka sitä tällä kertaa pilkkaa : D Sitten se kertoo Seiskalle että sitä kiusataan internetissä tai jotain lol. Mut hei onhan meillä sananvapaus! Mielipiteensä saa kertoa ja silleen. Hitsi mulle tuli oikeesti sellanen olo että se tulee stalkkaamaan mun blogia. Hyrrr : D Okei ehkä ei pitäs ajatella niin paljon mut.. Sanotaanko niin että se henkilön ajatusmaailma ei vastaa mun omaa eikä sen älykkyysosamäärä oo tarpeeksi korkea : D

Tosin munhan ei pitäs vielä ÄO-testiä tehdä kun en oo vielä 18 mutta olen kaksi sellaista tehnyt ja molemmilla kerroilla 129. Se on muistaakseni keskivertoa korkeampi niin voin nyt ylpeillä sillä : D Kauhee itsekehu että oon älykäs mut pitäähän sitä nyt päästä pätemään aina välillä!

Mietin muuten eilen että mitä tulevaisuudellani teen kun mua ei oikeesti kiinnosta mikään. Psykologiaa ois kiva lähtä lukeen mut psykologia musta ei voi koskaan tulla. Oon liian pipi päästäni. Mut öö sitte kiinnostaa ehkä äikkä mut siinä tulee ongelmaksi se että oon vähän huolimaton ja en jaksa lukee mitään überhienoja klassikkokirjoja (Don Quijoten laina pitää muuten uusia!) ja oon muutenkin vähän huono kun en osaa lukea rivien välistä ja tulkita tekstejä. Sitten kemia on kivaa kanssa mutta en kyllä tiiä haluanko sitä sitten kuitenkaan. Ja enkkukin on ihan kivaa. Suuntana on joka tapauksessa Tampere, niin olen päättänyt. Siellä kun asuu sukulaisia ja on muutenkin tutumpi kaupunki. Helsinkiin on ihan turha yrittääkään kun sinne on niin paljon hakijoita.

Hmm en olekaan muuten vielä sanonut että sain lääkkeet. Jotka varmaan aiheuttavat mulle jonkun syömishäiriön. Ne nostaa mun ruokahalun pilviin ja koko ajan on karmiva nälkä ja sitten vaan syön syön syön ja sitte alkaa oksettaa. Kamalaa.