Kuulen ääniä. Taitaa olla hiiri. Se yrittää ilmeisesti kaivaa tietä tänne joko seinän tai katon läpi. Ihme kun se ääni kuuluu täällä kun normisti se kuuluu tuolla mun huoneessa ja siellä sitte rapisee kanssa ihan hirveesti. Kerran heräsin yöllä siihen kun hiiret rapisteli. Ei ollu silleen kovin kivaa ko olin väsyny ja näin : D Ja ku olin Tampereella Traconissa niin isä oli sitten nähny kun hiiri oli juossu lattialla. Meille pitäs hankkia kissa ja oon halunnukki sitä vaikka kuinka kauan mutta porukat ei suostu :< Toivottavasti niitä hiiriä tulee lisääkin niin saisin sen kissan : D

Oon selannu monta päivää lolcatseja kun ne on niin awweja ja sulosia ja iih. Lisäävät mun halua saada kissa. Aina pitää joka päivä monta sivua vaan selata vaikka ois ehkä parempaaki tekemistä kuten huomenna vaikka ruotsin sanakoe ja kuuntelukoe mut lol joku ruotsi, se on ruma kieli ja sen lisäksi vaikeakin. Kaikki taipuu miljoonassa muodossa eikä ikinä tiedä mikä muoto tulee mihinkin. Ja ää se on muutenki sellanen rasittava ja opettajaki on tosi masentava. Se aina tuijottaa samaa kohtaa siellä takaseinässä ja silleen.

Oli muuten maanantaina sellanen opotuntijuttu jossa se selitti hirveesti kakkosvuoden valinnoista ja kirjotuksista. Tuli kauhea stressi että mitä aion kirjottaa ja miksi ryhdyn isona. Aattelin jatkaa fysiikkaa ja kemiaa mut en varmaan kuitenkaan sitten haluais niitä lähtä opiskelemaan vaikka niistä tykkäänkin. Sitten haluisin kanssa lukee psykologiaa ja sitä vois melkeen opiskellakin sitten myöhemminkin. Koulupsykologeista on kuulemma pulaa. Toisaalta saatan olla liian mielisairas psykologiksi enkä tiiä sitte jaksanko kuunnella kenenkää murheita ja alan kuitenkin sitte vaan vittuilemaan niille : D Niin ja lääkikseen en jaksa kun sinne on ensinnäki vaikee päästä sisään ja toisekseen pitää opiskella niin kauan ja en haluu lääkäriksi vaikka onhan niillä hieno palkkakuitti mutta silti. Tappasin vaan kaikki : D

Mut sitte jotain biologiaa ja maantietoa ja terveystietoa käyn kyllä vaan ne pakolliset kurssit hyi. Kuvista käyn varmaan muutaman kurssin vaikka en osaakkaa piirtää mitenkään erityisen hyvin mut väliäkö sillä kun se kuviksenopettaja on nii kiva : D Se ois halunnu että joku meistä tekee savityön jossa on auton alle liiskaantunut lokki : D Musiikkia en varmaan ota koska on vaarana että tulee Poksi enkä haluu sen tunneille enää ikinä. Ei siinä muuta ku se ei tykkää musta ku en halua laulaa mikkiin. Mieluummin vaikka puukottasin itteeni ku laulasin julkisesti. Tajusin että mun ääni on aivan kamala. Nomut tosin mun ei tarttekaan laulaa missään : D Soitan mieluummin kitaraa. Soitin muuten viime kitaratunnista 45 min bassoa. Se oli kivaa, bassoa on tosi helppo soittaa. Ei ihmekään miks basisteja sanotaan tyhmiksi : D

Käytän näköjään hirveesti tuota : D -hymiöö. Ja mulla on hirvee nälkä ja olin läski ja ostin kaupasta suklaata. Mut suklaa oon hyvää ja oon muutenkin masistellu vähän tai oikeestaan aika paljonki viime aikoina joten on se ihan ok että ostan suklaata. Tekee muuten mieli mokkapaloja ja suklaamuffineja ja kaikkee nannaa.

~R