Mulla olis tänään kymmeneksi ja oon jo tähän aikaan hereillä nii aattelin sitte blogata ko on niin tylsää ja viikonloppuna en muistanu vaikka oli kyllä tarkotus mut sit se vaan unohtu : D

Mut siis joo perjantaina oli wanhat ja oli ihania mekkoja ja kaikkee ja ää haluun itekki, toivottavasti saan jonku parin, siis sellasen tutun ko en halua kenenkään tuntemattoman kans tanssia. Mut saatan ehkä joutua tanssimaan tuntemattoman kans jos en sitä paria ite kehtaa kysyä ku haluan kuitenki tanssia ja sit vaan masentas jos muut tanssis mut mie en.

Ja sit oli öö lauantai ja ystävänpäivä ja oli vähän silleen että mitä vittua ko en muistanu koko ystävänpäivää : D Mut sitten ku tuli eka toivotus niin sitte sytty lamppu pään päällä et hei onkohan tänään ystävänpäivä. Tosin mulle ei toivotellu kun pari tyyppiä vaan niitä niin kai mut on sitte unohettu tai jotain tai sit kellään ei oo vaan tapana toivotella enää nykyään ja itte en ikinä muista mitään tämmösiä päiviä ja oon aina tosi hitaalla ja silleen.

Ja eilen olin sitte angst ja nolife kun datasin ja pelasin simssiä vaan koko päivän. Paitsi että katoin aamulla äidin kanssa Dark Knightin ja lauantai-iltana yksin X-Men 2:n ja se piti sanoo nyt tässä kun unohin tossa lauantain kohalla enkä jaksa mennä tunkeen väliin : D Ja loppupäivän sit angstailin kun tuli paha mieli kun kuulin että yks foorumilainen oli puhunu ja valittanu musta jotain että en välitä koko paikasta sen vertaa että saisin sen ulkoasun vaihdettua. Jos se nyt sattuu lukemaan tän niin tiedoksi vain tämä perus että mulla on muutakin elämää ja logot sain silleen just että oli heti niiden dl:n perään koeviikko ja sen jälkeen miljoonan  asian deadline ja siinä hurahtiki se kaks viikkoa jo. Arkisin mulla ei oo aikaa ruveta minkään koodisotkun kanssa räpeltään kun se on kuitenki sellanen monen tunnin homma ja viikonloppusinki mieluummin vähän levähtäisin ja silleen et aikaa on oikeestaan vasta hiihtolomalla joka on silloin joskus ja muutenkin hoidan nuo koodaamiset sun muut mieluummin lomilla ellen sitte lähe johonki. Oikeestaan mua ärsyttää koko paikka ja vois melkeen lopettaakin ja jättää kaks muuta adminia sinne kärsimään ko oon ainoa joka osaa koodata. Sitte ne kaikki olis mulle vihasia. Siis ne muutki niiden admineiden lisäksi.

Oon hellyydenkipee : D

Miks Chii aina dissaa kaikkee mistä mie tykkään?