Nyt tuo juttu ei oo enää vihree vaan se on sininen mut en kyllä siltikään tykkää siitä : < Menis pois kokonaan, se on ruma. Voisin muuten vaihtaa fonttia, oon jo kyllästyny tähän. Tätä vihaan tai oikestaan vihaan näitä kaikkia mut tää on kai ihan kiva niin kirjotan nyt sitte jatkossa tällä.

Ää mua masentaa taas hirveesti ku tuntuu että oon monien mielestä paska ihminen, mm. omien vanhempieni. Enkä osaa mitään enkä osaa käyttäytyä ja oon huono ihminen. Ja inhottaa seki ku moni kohtelee mua ihan miten sattuu ja minä en saisi olla eri mieltä mistään tai oon paska. Ja sitte jos sanon jotain vastaan ihan perustellen niin se ignorataan ihan täysin ja sama jatkuu. Taidan olla joku ongelma kun tyyliin kukaan ei osaa kohdella mua oikein kun suutun aina kaikille ja muka ylireagoin asioihin. Joskus tuntuu oikeesti siltä että vois tehä jotain pahaa. Ihan vaan että ne tajuais että homma ei mene näin. Tosin tuskin ne sitä tajuaa vaikka tekis mitä.

Aattelin että musta vois tulla rokkitähti ja tekisin sitte itsarin unilääkkeillä kylppäriin tai jotain mut sitte aattelinki että kirjotampa kirjan jota kukaan ei sitte meinaa julkasta ja sitte tekisin dramaattisen itsarin ja mun viimenen toive ois että se kirja julkastas ja sitte ku se julkastas niin saisin paljon mainetta ja kunniaa josta en hyödy mitään kun oon jo kuollu. Iloinen elämä. En tiiä, en haluis elää vanhaksi. Haluun kuolla melko nuorena. Tällä hetkellä mun tulevaisuus ei näytä kovin valosalta ja tuskin saan perhettäkään koskaan ku oon niin hankala enkä ymmärrä toisia eikä toiset ymmärrä mua.

Hirvee valivali mut en vaan jaksa. Ai niin ja sekin vielä että kaikki on aina mun syytä ja kukaan muu ei oo ikinä tehny yhtään mitään väärin. Aina mun vika.

Torstaina saadaan ens vuoden kurssitarjotin ja valitaan sieltä sitte kakkosvuoden kurssit. Nyt sitte pohdin että kirjotanko biologian vai psykologian syksyllä. Haluisin kyllä käydä kaikki psykankurssit jo ens vuonna kun psyka on niin kivaa mut saa nyt nähä miten se menee. Toivottavasti saan ne käytyä jo ens vuonna.