Aaaaaa muhun iski joku ihme aids ja kurkku on ihan hullun kipeä ja siellä on varmasti joku palikka joka ei sinne kuulu ja joka ei oo kysyny lupaa mennä sinne. En tiiä onko kuumetta ku en oo mitannu mut päätä särkee ja janottaa ja on huono olo ja ää.

Mut koeviikko sentään loppu, failatut kokeet: 4/4. Tai no koeviikkoa on kyllä vielä maanantainaki mut mulla ei oo koetta niin vietän vapaapäivää. Ja tiistaina alkaa uusi jakso ja tiistaina on kans koulupsykologi ja mun elämä ehkä paranee tai jotain. Tai no tuskin mut ainakin öö jotain muutosta ehkä.

Haluun että yksi rope alkaa niin pääsisin ropettaan mun ihanalla rakkaalla Ophelialla ♥ Waa en jaksa enää odottaa. Oon muuten viimeaikoina vähän väsänny nettisivuja itselleni/kirjoituksilleni. Nyt mua vähän laiskottaa mut enköhän mie saa ne joku päivä kuitenki valmiiksi. Ainakin tuo homma on inspiroinut.

Aksolotlit on muuten tosi söpöjä! Haluisin sellasen ehkä : D Mut siis kattokaa ny:

1238778092_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Aww oikeesti♥ Hankin tommosen ehkä joskus isompana ku nyt en kuitenkaa sais.

Aa tää aids aiheuttaa mulle päänsärkyä.