Haha hienot naurut ja O.O -ilmeen aiheutti semmonen juttu ku toisen homon platoninen homoseksuaalinen kaveri joka tuli eteen tässä. Hahaha : D Mjoo onhan se tietty ihan kiva kun on sillekin oma sana mut kuitenkin : D Platoninen homoseksuaalinen kaveri yay!

Hmm tänään oli ihan hyvä päivä. Oli yhteiskuntaopin kaksoistunti ja opettaja halus pitää tauon niin se käski meidän hypätä ikkunasta pihalle ja meni itse edellä : D Hieno nainen se! Oli jännää hypätä ikkunasta, viimeksi oon hypännyt tyyliin jossain ala-asteella paloharjotuksen takia. Mulla oli tosin hame ja olin vähän että o-ou mut pidin sitten hameesta kiinni niin ei lähtenyt lentoon :3

Kävin lainaamassa kirjastosta Don Quijoten ja sillonki oli sellanen O.O -ilme kun se kirja oli joku tosi paksu vaikka siinä oli vasta ensimmäinen osa : D En vielä alottanu lukemaan, tai no alotin mut luin vähän matkaa niitä jotain ihme alkujuttuja ja sitte kyllästyin ja luin sivun sitä oikeaa tekstiä : D

Mua vaivaa kun mun sormien motoriikka ei enää toimi kunnolla, typotan paljon enemmän kuin normaaliksi, sormet painavat itsestään välilyöntiä vaikka kesken sanan täysin hallitsemattomasti ja tavarat joko putoavat käsistä tai puristan niitä liikaa. Vähän huolestuttaa.

Koeviikkokin on parin viikon päästä ja joo en osaa fysiikkaa ollenkaan. Kaukoranta sanoi epäsuorasti mun laskinta huonoksi.